חופשה בארץ עם ילדים : עמק המעיינות

בסופ"ש האחרון יצאנו לנו כל בני משפחת עינתי המורחבת לסופ"ש בצפון לרגל חגיגות ה-70 לסבא אבנר (ולמדינה). למזלנו יצא מזג אוויר נהדר (לא חם מידי ביום וקריר-נעים בערב) ממש מזג אוויר מושלם לטיול משפחתי. התזמון גם היה נהדר, ממש אחרי חופשת פסח וכמה ימים לפני יום העצמאות - ככה שכמות המטיילים הייתה מינימלית ואפשר היה ליהנות מהאטרקציות השונות מבלי לחוש את העומס שפוקד בדרך כלל את אתרי התיירות בארץ.

מי שכבר הספיקה להכיר אותי במציאות או דרך הבלוג יודעת שאני פריקית של רשימות, וכמובן שהכנתי גם רשימה מה לארוז לסופ"ש הזה (אל דאגה, הכנתי לך גם רשימה מודפסת בסוף הפוסט) אבל היו כמה דברים שחשוב לא לשכוח ולקחת אז אני מדגישה אותם בצבע ורוד בגוף הטקסט.

ביום חמישי נסענו לעבר מקום הלינה שלנו לסופ"ש: אירוח כפרי "מקור החסידה" בכפר רופין. חדרי האירוח הכפרי שוכנים בלב הקיבוץ, ונמצאים ממש סמוך למרכז הצפרות שלו. החדרים מחולקים ל-2 מתחמים :  חדרים קטנים ל-4 נפשות ממוקמים במתחם אחד, וחדרים כפולים למשפחות גדולות נמצאים במתחם שני במרחק הליכה קצר. החדרים עצמם היו נקיים ומאוד נחמדים וכללו מטבחון עם מקרר ומיקרוגל , שזה חשוב מאוד מכיוון שהאירוח הוא על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד ולכן מומלץ להתארגן עם אוכל בהתאם. מכיוון שכל משפחה הגיעה עצמאית בשעה אחרת, החלטנו שכל משפחה תביא איתה אוכל ליום הראשון ובערב נזמין פיצות לכולם יחד. מזג האוויר אמנם היה נהדר לנו, אבל הוא בכלל היה חגיגה של ממש עבור היתושים שבשעות בין הערביים והבוקר פשוט היו בכל פינה. יש מנורות כחולות בחדרים, אבל בחוץ אין ולכן אני ממליצה לא לשכוח להביא קרם דוחה יתושים.

ביום שישי לאחר ארוחת הבוקר נסענו כולנו לעבר עמק המעיינות לפעילות משפחתית סופר מגניבה - "אסקייפ פארק". הפעילות הזו היא סוג של 'אסקייפ רום' משולב עם 'חפש את המטמון' שאת כולה עושים ברכבים חשמליים פתוחים ועוברים ממעיין למעיין ומחפשים רמזים ופותרים חידות. ממליצה להגיע לפעילות לבושים בבגדי ים ולטבול במעיינות להתרעננות בין חידה לחידה - ואל תשכחו כובע וקרם הגנה, כי הרבה מהפעמים החידות והרמזים נמצאים בשטחים פתוחים וחשופים לשמש היוקדת. זו הייתה חוויה נהדרת שגם הקטנטנים נהנו ממנה - במיוחד אלו שקפצו אחר כך לשחות במעיין. הפעילות לוקחת בסביבות השעתיים וחצי, ובדרך אין איפה לאכול או לשתות, לכן צריך להתארגן על אוכל ושתיה מראש (ומכיוון שנעים בתוך רכבים אז אין בעיה להביא צידנית).

ביום שבת אחרי שאכלנו וארזנו, נסענו כולנו שוב לעבר עמק המעיינות אך הפעם נכנסנו למתחם של "גן גורו" שהוא סוג של גן חיות אוסטרלי עם מלא חיות וצמחיה אוסטרלית אופיינית. הגן נחמד מאוד ומתאים לילדים קטנים שאוהבים בעלי חיים. יש שם פינות ליטוף ומתחם שלם שבו אפשר להסתובב חופשי ליד קנגורואים ואפילו ללטף ולהאכיל אותם. תוספת נחמדה (אם כי לא ממש קשורה) היא "הגן גו-יורה" שזה בעצם מבוך צמחיה שבתוכו מוצבות בובות זזות של דינוזאורים מסוגים שונים. הילדים מאוד נהנו, אם כי צריך לקחת בחשבון שזו לא פעילות ליום שלם והיא די ממצה את עצמה.

לאחר מכן בדרך הביתה עצרנו במסעדה "חוות התבלינים בגלבוע"  שם נהנינו מאוכל מיוחד וטעים. מומלץ בחום לעצור שם ולו רק בגלל הנוף המדהים ועוצר הנשימה שנשקף מהמסעדה.

ובכך הסתיימה לה החופשה המשפחתית הקצרה אך המעולה שלנו, עד לפעם הבאה.

ובינתיים משאירה לך את הרשימה שהכנתי מה לארוז לחופשה בארץ ממש כאן להורדה.

Please reload

ברוכים הבאים לבלוג שלי
כאן תוכלו למצוא פוסטים מעניינים בנושא עיצוב חדרי ילדים, אמהות, גידול ילדים בסטייל, טיפים, הדרכות DIY והרבה השראה.
שמחה שהצטרפתם אלי, קריאה מהנה!